LENTE LOOKBOOK

hey,

Gisteren was ik in Amsterdam met de family, en dat was heel erg leuk. Echt heel erg leuk. Ik hou van Amsterdam. Ik ga er studeren en ik ga er leven en wonen en shiiiiit. Vandaag is het Bevrijdingsdag, dus ga ik met wat vrienden naar Zwolle, voor het festival. Het gaat alleen wel onweren, dus ik hoop dat het niet te erg wordt. Maar ik heb er wel veel zin in!
Verder heb ik weer een video voor jullie, want Henna kwam zaterdag, dus toen hebben we een lente lookbook gemaakt. Nou, geniet ervan dus.

Love, Christa

Leave a Reply

