FOTO’S

Heeeee,

Zoals je misschien had meegekregen had ik vorige week zaterdag een fotoshoot in Haarlem met Pimmetje. We dachten dat we maar een foto zouden terugkrijgen, dat was geloof ik ook de bedoeling, maar we kregen ze alle 15. Daar hadden wij zelf helemaal geen probleem mee en het leek me leuk om de mooiste te laten zien.

Er werden foto’s van ons apart gemaakt en van ons samen. Sommige op een wit doek, sommigen op een zwart doek en anderen weer buiten. Het was ons ook gevraagd om twee verschillende outfits samen te stellen.

IMG_8845-2 IMG_8846-3ย ย IMG_8868-3

IMG_8874-2

IMG_8894-3

IMG_8906-2 IMG_8925-2 IMG_8936-2 IMG_8967 IMG_8972-2 IMG_8991-3

Dit was eigenlijk de foto die we zouden krijgen. Vet gevaarlijk.

IMG_9020

Pim is mooi. Ik hou van Pim’s ogen. Ze is net een hertje. Maar ja, dat waren de foto’s. Ik vind ze echt ongelooflijk vet. Nu ga ik huiswerk maken, want ik zit een beetje niks te doen. Heel veel liefde.

Love, Christa

Leave a Reply

