HET IS WEER LENTE

Hallo lieve mensen,

Ik merk dat mijn vrolijkheid weer een beetje op een goed niveau zit. Dat kan ook bijna niet anders, als ik wakker word met fluitende vogeltjes en zonnestralen. Het is weer lente. Eindelijk. Ik was er echt heel erg aan toe, het voelt toch een beetje als een nieuw begin, alles gaat weer groeien en bloeien. Oke, ik weet dat het officieel nog niet helemaal lente is, nog 4 daagjes wachten, maar dat maakt niet uit.
Ondertussen heb ik de plicht om weer twee weekjes met mijn neus in de boeken te zitten, de toetsweek komt er weer aan. Ik ben dit keer best wel goed voorbereid voor mijn gevoel, omdat het een keer niet vlak na de vakantie is, en dan doe ik gewoon niets. Nu wel, voor de verandering.
Ik had het zevende uur een tussenuur, dus toen zijn Imke en Ik lekker foto’s gaan maken in het weiland voor mijn huis, ik was namelijk blij met de kleren die ik vandaag aanhad. Eindelijk weer een croptop, het kan gewoon.

DSCN5407

DSCN5420

DSCN5421

DSCN5423

DSCN5426

DSCN5434

DSCN5435_edited

DSCN5439_edited

DSCN5461

De stipjes en het kant maakten me vrolijk. Dus vandaar. Ik vond de foto’s ook grappig, want het lijkt alsof ik een kabouter ben, en even groot als het gras ben. Dat vond ik leuk. Imke is trouwens een schatje.

Outfit:

Croptop: H&M
Jack: Forever21
Rokje: van Oma
Panty: V&D
Schoenen: Frankrijk
Strik: H&M

Love, Christa

2 thoughts on “HET IS WEER LENTE”

Leave a Reply

