ID-MAGAZINE

hallootjes,

Ik weet het, ik ben er lang niet meer geweest. Het is nogal stressvol. Gewoon school. Ik loop nu al wat minder achter, maar het is gewoon heel erg veel. Ik heb wel eindelijk een plekje vrij gevonden om even wat te schrijven.

het gaat om een tijdschrift wat ik mee heb genomen uit Londen. ID-Magazine. Heb ik jullie eigenlijk wel eens verteld over mijn liefde voor tijdschriften? Naja. Mijn ouders werken allebei bij een uitgeverij, wel verschillende hoor, daardoor komt het ook wel een beetje dat ik veel tijdschriften ben gaan lezen. Ook neemt mijn vader elke keer als hij uit het buitenland komt, weer een tijdschrift mee. Een Vogue ofzo.

Maar in Londen koos ik voor ID-Magazine. Een prachtig blad. Het is gewoon een beetje mij in een bladvorm. Bij de titel staat ook: “Ideas, Fashion, Music, People”. Dit zijn precies de dingen die mij blij maken. Het leuke aan dit tijdschrift is ook dat op elke cover een persoon staat, waarbij je een oog niet kan zien. Supervet. Volgens het internet heeft het wat met illuminatie te maken. Maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

Wat ik wel weet is dat dit blad ongelooflijk mooi is. De foto’s zijn heel erg mooi en eerlijk gezegd kocht ik het vooral omdat Rihanna op de voorkant staat. En zij is gewoon een queen. Dus dit is de perfecte combinatie. Er staan ook hele mooie verhalen en interviews in, trouwens.

DSCN5383 DSCN5384 DSCN5386 DSCN5388 DSCN5391

 

tja, dat wilde ik gewoon even laten zien. Voor de volgende keer dat je in een winkel staat en niet weet wat je moet kopen. Dit is een aanrader.

Love, Christa

 

Leave a Reply

