WHAT TO WATCH

Hey hey,

Ik zit op dit moment nog op school, in de mediatheek, en ik heb net al mijn huiswerk voor morgen gemaakt. Goed bezig, jaja. Dus als ik straks naar huis ga kan ik lekker weer even iets kijken, en dat is nou net waar ik het over wilde hebben.

Sinds twee weken hebben wij Netflix. Na een beetje moeite heb ik mijn vader overgehaald, nu is hij aan het fangirlen. Maar ik ben de enige uit het gezin die nu compleet verslaafd is en ik kijk iets van 5 series tegelijkertijd, maar ja. Mijn favoriete series van dit moment zijn:

Pretty Little Liars

Iedereen kent dit waarschijnlijk al, ik moest er ook maar aan geloven. Het is een zieke tijdsverspilling, maar het is wel leuk. Het gaat over vier meisjes, Aria, Spencer, Emily en Hanna. Hun vriendin Alison is vermoord en sindsdien worden ze gestalkt door een A. Niemand weet tot nu toe wie het is en er gebeuren nog een heleboel andere dingen. Ik vind het leuk omdat het gewoon chill is om naar te kijken, hoewel het soms wel spannend is. Het is gewoon even een afleiding van het normale leven en iedereen is bizar en onmenselijk knap. Soms is het chiller om je zorgen te maken of een fictief iemand vreemd is gegaan dan of je wel goede cijfers gaat halen.

Orange Is The New Black

Ik ben hier dus weer opnieuw mee begonnen, nou ja, in seizoen 2. Het is gewoon makkelijker met Netflix. Het gaat over Piper die naar de gevangenis moet voor iets wat ze lang geleden heeft gedaan toen ze nog lesbisch was. Het is heel leuk en ik heb hier ook al een keer over geschreven. Het is trouwens wel het tegenovergestelde van Pretty Little Liars, want het is allemaal nogal grof. Maar wel leuk.

Modern Family

Dit dwong Jiska mij te kijken, het gaat over een familie en het is gewoon heel erg grappig. Elke aflevering duurt 20 minuten en het is gewoon heel erg leuk om te kijken als je even helemaal wilt ontspannen.

Dat was eigenlijk wel wat ik op dit moment kijk, officieel zit ik nog in drie andere series, maar daar heb ik al best wel lang niks meer van gezien of ik vind ze niet leuk meer.

Nu ben ik moe, dus ga ik weer wat kijken. Haha, ik moet wat gaan doen met mijn leven.

Love, Christa

Leave a Reply

