ja, ik leef nog

Hey,

Eindelijk wat vrije tijd zonder dat ik ziek ben. Ik ben ineens zo vrolijk, misschien komt het door het mooie weer, of doordat ik nu superchille muziek luister, maar het bevalt me wel. Ik ben lekker alleen thuis, lekker even niets doen. Dat mag ook wel eens. Ik heb echt veel te lang niet meer gepraat op mijn blog. Dat werd tijd. De vorige weken waren druk. School is ineens vet zwaar geworden, waarschijnlijk doordat ik nu gewoon meer uren heb, waardoor ik later thuis ben. In februari heb ik elk jaar een instortmoment, waarbij alles even te veel word, zoals nu. Daarom was ik de vorige dagen thuis, slapend. De hele dag. Het was goed, want nu voel ik me veel beter. Oeh, Florence + the machine heeft trouwens een nieuw liedje en het is zo lekker.

Er zijn zoveel dingen die ik nog wil doen. Ik kijk bijvoorbeeld nu naar mijn muur en wil er weer heel veel plaatjes bij hangen. De wereld is trouwens zo fucking oneerlijk. Er worden nog steeds zoveel mensen ongelijk behandeld en ik kan er zo agressief om worden.

http://platenspeler.tumblr.com/post/111061979861/not-a-clever-pun-or-reference

Dit is een post op tumblr die ik vanmorgen zag en ik werd zo boos. Soms zit ik gewoon bijna in ongeloof dat mensen zich zorgen maken om de prijs van bijvoorbeeld een lippenstift terwijl iemand anders op de wereld gewoon dood gaat van de honger, het klopt gewoon echt niet. Deze plek is ziek. Soms moet je daar wel even aan denken, andere momenten weer helemaal niet.
Ik wil ook weer liedjes schrijven en dansen en zingen en ik wil veel te veeeeel. Soms zie ik echt de voordelen in het zijn van een vampier en wil ik in een hoekje huilen, omdat ik het niet ben. Verder wil ik graag wedstrijden gaan doen met Thaibox, alleen moet ik mijn ouders nog even overhalen. Nu is het tijd om weer even rustig aan te doen, want ik begin weer moe te worden haha.

DSCN4980_edited

Love, Christa

Leave a Reply

