LEATHER WEATHER

DSCN4845

Heeey,

Het is weer zaterdag! Ik zit heerlijk op mijn bedje te luisteren naar Justin Timberlake, hij is geweldig. Vooral omdat al zijn nummers superlang zijn, zo lekker. En het sneeuwt. Het ziet er zo mooi uit, dus heb ik wat foto’s gemaakt van een outfit die ik wel leuk vind.

DSCN4807 DSCN4817 DSCN4822 DSCN4833 DSCN4837  DSCN4851 DSCN4867DSCN4872

Dit is mijn nieuwe high-waisted broek van de H&M, hij zit zooo fijn en ik vind de stof ook heel vet. Verder hou ik van mijn leren jasje, hij zit lekker en hij is goed te combineren. Ook heb ik deze choker nieuw, ik vind het zooo leuk. Mijn haar is trouwens ook weer gegroeid. Dus ja. Ik hou er ook altijd van om een sjaal erbij te doen, want het geeft meer kleur en het is warm. Ik heb mijn shirt trouwens expres verkeerd om aangedaan, zodat de hals hoger zat. Dat vond ik even heel erg creatief haha.

Jas: Boohoo.com
Shirt: Brandy Melville
Broek: H&M
Schoenen: Invito
Sjaal: Invito
Choker: Claire’s

Nu moet ik het konijnenhok gaan schoonmaken, mijn broertje roept me. Ik ben niet geweldig in het onderhouden van agressieve konijnen. Maar laten we het maar doen. Ik hou van jullieeeeeeee!!!

Love, Christa

 

2 thoughts on “LEATHER WEATHER”

Leave a Reply

