NIEUW HAAR

hallootjes,

jullie hebben me zeer lang moeten missen, maar ik ging halfdood deze toetsweek. Ik heb letterlijk niks anders gedaan dan leren. Zonder resultaat. Ik heb nu twee cijfers binnen. Een zeven voor maatschappijleer, waar ik heel erg blij mee ben. Maar een 3,3 voor Latijn. EEN 3,3! Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad. Maar, het komt denk ik wel weer goed. Hoop ik.

Even iets anders. Dit weekend bedacht ik ineens dat ik mijn haar eraf wilde. Een kwartier later zat ik bij de kapper, een beetje impulsief. Maar goed. Ik ben er nu wel blij mee. Eerst was het heel erg kort, nu opzich nog steeds. Maar, ik ben er aan gewend. Het is weer eens wat anders.

Het leuke is ook dat mijn overige haar naar iemand gaat die kanker heeft. Als het goed is, ik moet het nog even opsturen. Maar ik ben wel blij dat dat kan, doe ik toch nog iets. Ik heb mijn haar laten knippen bij Kinky Kappers. Het ziet er daar zo ongelooflijk cool uit. Allemaal verschillende kleuren en gewoon superleuk.

DSCN4618_edited

DSCN4616

Ik kan alleen mijn haar nog niet in een staart doen, maar ja. Is ook wel een keer leuk. Ik hoop dat jullie nog een fijn weekend hebben. Ik ga morgen naar Amsterdam met school. Naar het Rijksmuseum en naar het Nationaal Historisch Museum. Ik ben best wel excited, want kunst is gewoon prachtig jongens. Embrace the art.

LOVEEEE, CHRIEITSTAAA

2 thoughts on “NIEUW HAAR”

Leave a Reply

