RODE LIPPEN

DSCN4412_edited

Haaaai,

Vandaag ga ik het hebben over een van mijn kleine liefdes. Deze lippenstift heb ik iets meer dan een maand geleden gekocht, ik heb er eigenlijk nooit meer iets over verteld ofzo. Dus bij deze. Ik wilde al heel lang zo’n lippenstift, zeker voor de herfst en de winter vond ik het heel erg leuk omdat het lekker donker is en heftig. In de zomer doe ik altijd heel weinig make up, omdat je dan gewoon sowieso wat mooier bent ofzo. De zon doet goed. In de winter ben ik altijd moe en is het donker en word ik extreem bleek, dus dan meer make up. Rode lippen geven, naar mijn mening, een beetje een ‘glamour’ effect. Ik hou er wel van.

Maar goed, deze lippenstift is van Rimmel London en hij koste 8,99 euro. De kleur is een beetje een mengeling van donkerrood en paars en het geeft gewoon een beetje een extra ‘touch’ ofzo. Naja, hij dekt vrij goed, soms zelfs te goed. Dan zit ik er volledig naast en krijg ik het er nauwelijks af ahah. Handig. Make up is zeg maar niet echt mijn ding.

DSCN4365_edited
Zonder lippenstift

DSCN4387_editedDSCN4392_editedDSCN4402_editedDSCN4424_editedDSCN4420_editedDSCN4425_edited DSCN4426_edited

 

Rimmel London 128 Starry Eyed – €8,99

Love, Christa

 

Leave a Reply

