WE ARE YOUNG

IMG_0233

Je ziet het goed, weer een nieuw thema. Maar met deze ben ik echt blij. Ik vind hem mooi. Het heeft een positieve vibe. Ik heb ook mijn about-verhaal weer helemaal goed getypt. Zodat hij weer bij de tijd is.

Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen. Vandaag heb ik aan mijn surprise gewerkt. Ja, we vieren kerst met surprises dit jaar. Gekke familie. Verder wil ik denk ik even de muziek delen die ik op dit moment luister.

Als eerste luister ik op dit moment Milky Chance. Deze muziek is zo chill. Hun stemmen zijn zo lekker en de muziek is lekker niet zo dramatisch. Gewoon chill, weinig uithalen. Gewoon chill. Niet alleen Stolen Dance en Down By The River, maar bijvoorbeeld ook Loveland en Flashed Junk Mind zijn meesterwerkjes.

Hudson Taylor. Weer gitaren. En twee mannen. Ze klinken zo lekker bij elkaar. Een beetje country-achtig. Lekker veel gitaar en heel vaak tweestemmig. Hun stemmen passen perfect bij elkaar en je kunt lekker meezingen.

The Kooks. Oops, ik ben heel erg in de gitaar stemming. Ik luisterde de laatste tijd ook veel naar de Kooks, maar dan hun Abbey Road Sessions. Geweldig. Hij staat op spotify en ze klinken gewoon geweldig.

En Ella Eyre. Zij is echt mijn womancrush. Ik schrijf nog wel een artikel over haar. Morgen. Misschien. Ze heeft zo’n ongelooflijk lekkere stem en enorm cool haar. Wat ik vooral wilde delen was haar cover van Good Luck. Ik denk tenminste dat het een cover is. Hij staat op youtube, hier.

Verder heb ik eigenlijk nog meer muziek die ik luister, maar ik kan niet uren doorgaan. Dit waren mijn toppertjes. Hier mijn spotify afspeellijst:

Love, Christa

Leave a Reply

