DICKENS.

DSCN4242

heeeeey,

Ik woon in Deventer en elk jaar hebben we daar het Dickens Festijn. Ik was er nog nooit geweest, er zijn namelijk altijd iets van driehonderd miljoen toeristen. Maar vandaag konden we er heel makkelijk in komen, door Pim en Lotte, die speelden namelijk mee. Dus dat was zeker wel heel erg chill.

Het was echt heel erg mooi. De tijd van dickens speelt zich af in de 19e eeuw. Dus iedereen is een beetje zo gekleed, echt heel erg mooi. Het leek net of je helemaal in die tijd zat, en iedereen was superaardig. Ik heb een heleboel foto’s gemaakt, dus hier zijn ze. DSCN4248 DSCN4260 DSCN4266 DSCN4278 DSCN4280 DSCN4287 DSCN4302d DSCN4303 DSCN4308

DSCN4321

 

Ik vond het een hele gave ervaring en heb besloten om volgend jaar mee te doen. Misschien wel als rijke bitch. Of als zwerver. Maar het liefst wil ik zo’n jurk. Die zijn zo mega vet mooi. Dus we zullen nog wel zien wat het wordt.

Love, Christa

Leave a Reply

