time flies

 

Eigenlijk is het gewoon vet raar. Het is nu al weer bijna 2015. Alweer een jaar voorbij. Ik heb gewoon echt het gevoel dat ik niks nuttigs heb gedaan dit jaar hahah. Ik ben gewoon al bijna 16. Niet dat er dan zoveel veranderd, maar alsnog, er zijn al 16 jaren van mijn leven voorbij. Gek. Waarvan ik me wel bewust ben geworden, is dat je echt moet doen wat je leuk vindt. Want de tijd gaat toch wel voorbij, dus wil je dat die voorbij gaat als je iets leuks aan het doet bent, of iets wat je eigenlijk niks vindt? Dood ga je toch wel. Ja ik zit de laatste tijd een beetje in de diepe shit. Zullen de hormonen wel zijn. Of niet. Ook volgend jaar ga ik gewoon doen wat ik leuk vind, en me minder zorgen maken, echt hoor, want later als ik 80 ben, heb ik waarschijnlijk al wel 1/3 van mijn leven verspild aan onnodig zorgen maken. Vooral ‘wat als’ scenario’s zijn complete onzin, 90% van de tijd gebeurt het niet.

Dus nu heb ik gewoon weer vakantie. Elke vakantie word ik gewoon ziek, omdat ik dan helemaal niks hoef te doen, en alles eruit komt. Maar nu niet. Nu moet ik ziek veel leren. Maar deze dag even niet. Ik heb lekker kleren gekocht vandaag, die jullie binnenkort nog wel zien. Nu ga ik even muziek luisteren en lekker genieten van zaterdag.

Love, Christa

Leave a Reply

