Hello

I know, I know. Ik heb een week niet geblogd. Ik had even niks te vertellen. En toen ik wel wat had te vertellen, was ik echt te moe. Dus sorry. Beebs. Maar er is eigenlijk wel wat nieuws. Het is zaterdag en dat maakt me vet blij. Ook heb ik deze week een Iphone gekocht, die ik overigens nog wel moet terugbetalen, tot de laatste cent. Oops. Maar, oh my god, hij is zo verschrikkelijk fijn. Ik denk dat ik mijn kind nog slechter ga behandelen dan deze telefoon. Nee. Vast niet. Het is een witte Iphone 5c, ik heb hem gekocht via Hollandsnieuwe.

IMG_0007

Waaaauuuw. Op dit moment hoor ik zo’n mooie versie van Seaside van The Kooks. Gisteren kwam Only Seven Left bij ons op school. Dat was ook leuk. Ik kende ze eigenlijk alleen maar van de Hitkrant, daar stonden ze vroeger best vaak in. Ze deelden 10 gratis kaarten uit, die wilde ik wel, dus toen ging ik gisteren naar Only Seven Left. Het was superleuk. Het voorprogramma trouwens ook, the interns. Ik heb echt genoten en het was allemaal zo leuk en de muziek was vet goed.

IMG_0117

Over muziek gesproken, Sonida, ik en iets van 5 andere jongens hebben auditie gedaan voor het Open Podium op school met No diggity/thrift shop en we zijn door. Ik lag letterlijk op de grond van blijdschap. Ik was namelijk nog nooit doorgegaan en ik vind het gewoon supervet dat we gewoon mogen optreden nu. haha.

Dat is eigenlijk alles what’s happening in Christa Town. Ik hou van jullie en blijf ademen.

Love, Christa

One thought on “Hello”

Leave a Reply

