PRESENTS

Sinterklaas was heel erg leuk, en ik heb een heleboel leuke dingen gekregen! Dus ik dacht, ik show ze even.

DSCN4165 DSCN4166 DSCN4167 DSCN4168 DSCN4171 DSCN4175 DSCN4176 DSCN4177DSCN4180 DSCN4181

1. Vogue

Ik hou van dit blad. Ik ga hem waarschijnlijk weer helemaal open knippen en dan alles op mijn muur hangen.

2. Vogue Beanie

Echt, ik was zo blij toen ik dit zag. Het is zo cool. En warm. Ik vind het zo leuk als Vogue er iets bijgeeft. πŸ™‚

3. Hema Home Planner

Dit is zo handig, want alle weken van 2015 staan hierin, waardoor ik alles kan inplannen en mijn leven overzichtelijk wordt.

4. Hema Notebook

Deze is ook zoo cuuuuuteeeee. Hierin kan ik alles opschrijven wat ik moet doen op een dag. Ook superhandig.

5. Hema Zwarte Matte Nagellak

Dit is zo cool. Ik wilde even geen glans en ik hou van zwart. yay.

5. Hema Portemonnee dinges (sorry ik heb twee vijven haha)

Deze kleuren maken me blij, en het is een heel klein, compact portemonneetje, waar ik heel snel een beetje geld in kan doen.

6. Edelsteenarmband

Deze armband zorgt voor een betere concentratie enzo, en als het werkt is dat heel erg handig, aangezien ik de concentratie van een vlieg heb.

7. Ketting

8. Ketting

DIT IS ZO LEUK. Deze ketting heeft allemaal verschillende hangertjes, dus ik kan de hele tijd kiezen en dat maakt me blij.

9. Oorbelletjesssss

10. Divergent: De Samensmelting

Mannnn, wat hou ik van deze boeken. Ik zit nu in De Opstand, en ik moet even door gaan lezen, want dan kan ik met het laatste deel beginnen. Het is zo spannend. En goed.

11. Lipgloss met bloemetjes erin

12. Tarotkaarten

hahaha, I know. Ik ben helemaal into die spirituele shit. Ik wil de toekomst kunnen voorspellen en het is gewoon supervet. Christa de heks

wat hebben jullie gekregen?

Love, Christa

 

 

 

 

2 thoughts on “PRESENTS”

Leave a Reply

