LET’S GET WILD

 

DSCN4126

hey,

Het is vijf december en ik weet dat ik vijftien ben, en mijn leeftijd dichterbij volwassen zijn ligt dan bij het geloven in Sinterklaas. Maar een stukje in mij gelooft nog steeds in die man. Ik word helemaal excited als ik hem in real life zie, ook al is het een leraar met een nepbaard. Ik word er gewoon zo ongelofelijk blij van. Volgens mij is mijn lichaam echt te oud voor mijn ziel, want er zit echt een enorm kind in mij. Maar het is goed om kind te blijven, denk ik. Zolang je je huiswerk maar maakt.

Vanavond ga ik naar mijn oom en tante en daar gaan we lekker Sinterklaas vieren, maar eerst een outfit. Ik hou zoveel van mijn spijkerjasje. Ik wil ermee trouwen. Ik heb hem gecombineerd met een normaal shirtje, een ketting en een sjaal om het niet te saai te maken. Ook vind ik altijd dat een outfit er meer ‘af’ uitziet, als je een rokje aanhebt. Ik weet niet waarom. En mijn wel geliefde Nikes natuurlijk.

DSCN4117DSCN4132DSCN4144DSCN4136DSCN4120DSCN4147

Outfit:

Jack: Boohoo
Shirt: H&M
Rokje: H&M
Sokken: H&M
Sjaal: Six
Ketting: Forever21
Schoenen: Nike, winkel in Frankrijk

 

Vieren jullie ook Sinterklaas?

Love, Christa

Leave a Reply

