OVERSIZED FLANNELS

hey peeps,

het is dinsdag dus ik ben blij. Ik hou van dinsdag. Lekker kort dagje weer. Het is trouwens wel echt heel erg koud. Als ik geen handschoenen aanheb, vriezen mijn vingers er gewoon af. Nee, ik ben serieus benieuwd of dat kan. Het voelt namelijk wel zo. Volgens mij worden ze eerst paars, dan zwart en dan kun je ze eraf breken. Lekker.

Vandaag wilde ik het hebben over mijn nieuwe kledingcrush. Oversized flannels/blouses. Ik weet eigenlijk niet hoe ik erop ben gekomen, maar het zat gewoon ineens in mijn hoofd. Als iets onbewust vaak voorbij is gekomen, begin ik ervan te houden en dan koop ik het. En dan wordt mijn moeder helemaal blij dat het daarna ineens mode is. haha. Ik denk dat het deels ook door tumblr komt, daar zie ik die dingen een beetje denk ik. In ieder geval, het zijn dus lekkere grote lange blouses en ik hou van ze. Ze moeten wel geruit zijn, vind ik. Eigenlijk was ik gewoon van plan om een van de mannencollectie van een winkel te kopen. Dan zijn ze gelijk oversized. Het lijkt me gewoon zo lekker zitten in de winter en je kunt er lekker in verdrinken. Het heeft ook wel iets stoers, ik hou er wel van. Ik vind trouwens ook dat Ellie Goulding een hele mooie aanheeft in de videoclip van Outside:

Lookbook:

3937144_flannel_shirt_DSC_0361_lookbook

4021265_IMG_0403

4061603_dolce_vita_boots_DSC_0151_lookbook

4064168_Erica_Lavelanet_Black_Dress

4144399_IMG_6968

Ik vond al een mooie bij de H&M, namelijk deze:

Verder zijn dit mijn favorieten van Polyvore:

FLANNELS

wat vind jij van mijn kledingcrush?

Love, Christa

Leave a Reply

