JA

Ja, ik heb weer een nieuw design. Ik was er gewoon helemaal klaar mee. Deze is wat groter en hij is meer van bammm. De grote foto vind ik gewoon heel erg mooi en het leek me leuk om deze om de week, of gewoon vaak, te verwisselen. Ik heb namelijk een heleboel leuke foto’s gevonden, die ik kan gebruiken en het maakt het wat persoonlijker. De foto die je nu ziet is genomen in Parijs. We liepen langs een soort van kanaal en het grappige is wel dat over die kanalen natuurlijk een heleboel bruggetjes en op al die bruggetjes zaten echt een miljoen slotjes. Die mensen daar zijn echt doorgeslagen. Eerst was het gewoon een brug, prachtige brug. Maar nu is het letterlijk overal.

2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (573)_edited

Ik merk trouwens dat ik enorm moe word nu het weer winter wordt. Ik hou echt niet van dat seizoen. Mijn hoofd wil zoveel doen, maar mijn lichaam is gewoon op. Het is frustrerend. Verder ben ik wel blij op dit moment. Ik heb veel lachbuien met mezelf, om helemaal niks. Triest. Eigenlijk wil ik ook nog een nieuwe banner maken voor youtube, maar ik weet nog niet precies hoe, dus daar ga ik nog even over nadenken.

Ik hou van jullie en blijf lachen. NO MATTER WHAT.

Love, Christa

Leave a Reply

