TATTOOS

large (4)

haaaaaai,

Het is weer dinsdag. Een van de leukste dagen in de week. Lekker laat opstaan, weer vroeg vrij zijn en de rest van de dag een beetje chillen. Ik ben net terug van hardlopen. Het was lekker donker en ik heb al mijn energie/agressie eruit gerent. Ik zit hier nu wel met enige ademhalingsproblemen. Haha, ik loop te vaak mijn lichaam voorbij. Dat zei mijn basisschoolmeester vroeger altijd bij gym. Mijn hersenen willen harder dan mijn lichaam kan gaan. ha.

Vandaag wil ik het hebben over tattoos. De laatste jaren nemen steeds meer mensen een tattoo. Sterker nog, het wordt bijzonderder als je er geen hebt. Zeggen mijn ouders dan. Die willen namelijk niet dat ik een tattoo neem. “Het is te burgelijk voor jou Christa.” Ach ja. Ik weet het nog niet. Op dit moment zou ik er best wel een willen, misschien wel omdat ik in een of andere rebelse fase van de puberteit zit ofzo. Zo rebels is het trouwens niet eens om een tattoo te nemen, tenslotte heeft iedereen er nu toch een. Ik denk dat als je een tattoo zou nemen, je er het best een kan nemen als je op reis bent, maar dan niet in een of andere vage tattooshop waar je later allemaal rare ziektes aan overhoudt. Ik bedoel gewoon dat ik het zou zetten als ik in een fase van mijn leven zat, waar ik echt dolgelukkig was. Zodat, wanneer je ouder bent, je altijd kunt terugkijken naar die tattoo en lachen, omdat het zo leuk was. Ik hou eigenlijk alleen maar van tattoo’s met een diepe betekenis. Niet een infinity teken ofzo. Echt iets wat veel voor je betekent. Als ik zelf een tattoo zou laten zetten, zou ik echt iets doen wat veel voor me betekent. Maar daar moet ik nog even achter komen. Ook hou ik echt niet van gekleurde tattoo’s. Ik vind ze gewoon zwart mooi. Het enige zonde aan een tattoo vind ik dat hij gaat rimpelen naarmate je ouder wordt. Ouder worden verpest veel. Oh, en ik zou bang zijn dat ik spijt zou krijgen.

Als ik zelf een tattoo zou laten zetten, zou ik dat doen aan de zijkant van mijn lichaam, net onder mijn bh. Dat lijkt me veiliger, als ik ooit nog stewardess zou willen worden. Volgens mij mag je dan geen zichtbare tattoo’s hebben. Ook zou ik er wel een op mijn pols willen, als ik geen stewardess zou worden. Of in mijn nek. Ik laat wel even mijn favoriete tattoo’s zien. Ze komen allemaal van wehearit.comΒ .

 

large (1)large (2)

large (5) large (6) large (7) large (8) large (9) large

 

 

Oke, ik ga zo lekker slapen. Ik ben benieuwd of jullie een tattoo zouden willen. Ik hou van jullie.

Love, Christa

 

 

 

Leave a Reply

