SHORTS AND DARK COLOURS

DSCN3933-j_edited

Dag lieve mensen,

Het is weer weekend. Lekker. Het is trouwens nu zo verschrikkelijk koud aan het worden. Desondanks hou ik mijn panty lekker aan. Mijn benen worden er gewoon spontaan rood van haha. Maar ik ben een strijder. Verder ben ik gewoon een beetje bezig geweest met mensen de laatste dagen. Gisteren met Imke onze outfits gemaakt voor het schoolfeest, die trouwens supervet zijn geworden. Foto’s komen later nog. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. Jiska kwam vandaag en we hebben gewerkt en weer een nieuwe video opgenomen, die binnenkort online komt. Zij maakte trouwens ook deze foto’s. Haha sommige zijn misschien iets te blij, maar ach ja.

Deze outfit is een beetje hipster, maar ja. Daar had ik even zin in. Mijn nieuwe schoentjes lekker weer aandoen, ze zitten zo fijn! En dat hemdje is van mijn vader haha, ik steel zijn kledingkast een beetje. Verder staat er eigenlijk een ‘c’ op mijn beanie. Maar dat werd too much. Dus heb ik hem omgedraaid. Mijn knuckle rings draag ik trouwens ook best vaak, die maken het altijd net iets leuker. Ik heb net btw voor de eerste keer pannenkoeken gebakken. Het was leuk. Nu heb ik even pauze. Ik merk dat als ik teveel dingen achter elkaar doe die me blij maken, ik ineens in kan storten ofzo. Vet raar. Maar het is moeilijk om dan weer er bovenop te komen, dus eventjes christa tijd jaaa.

 

DSCN3935j_edited DSCN3942j

DSCN3954j

DSCN3943j DSCN3966jDSCN3949j

 

Dat was het eigenlijk wel. Ik hoop dat je zaterdag net zo leuk is als je zondag.

Love, Christa

 

Beanie: H&M
Top: O’neill (Papa)
Jas:Boohoo.com
Short:Episode
Kneesocks:H&M
Sneakers:Puma (Invito)
Ketting:Mama

 

 

 

One thought on “SHORTS AND DARK COLOURS”

Leave a Reply

