TURTLE NECKS

3386029_LB3

Dit wordt in deze winter. Ik voel het. En het is leuk. Ik heb net geshopt op boohoo.com en een paar dingen gekocht, die jullie hopelijk binnenkort zien. Onder andere een colshirt ding, oftewel: turtle neck. Een grijze. Een turtle neck is dus, voor de duidelijkheid, gewoon zo’n col aan je shirt of trui of idk. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het leuk vind. Het doet me een beetje denken aan 2005 ofzo. Destiny’s child. Misschien klopt daar geen reet van, maar het doet me er wel aan denken. Hier mijn leukste outfits met een turtle neck van lookbook, ze zijn heel verschillend, zodat je kunt zien hoe je het kunt combineren:

3473492_1402863_10202636614816784_1230965545_o 3529151_image 3705584_2014-04-11_19_Fotor_Collage 3762348_bb tn1

 

 

Β Ik zou wel willen weten wat jullie hiervan vinden! Ik vind het in ieder geval heel erg leuk. Nu ga ik lekker tv kijken ofzo, huiswerk maken. Kan allemaal. Ik hou van jullieeee en doeoeoeoei.
Love, Christa

Leave a Reply

