IK BEN VERLOST

DSCN3877k
Als jullie je al afvroegen of ik nog leefde. Ja. Ik had alleen toetsweek, en kon de tijd en inspiratie niet vinden. Nu zit ik lekker met mijn onesie op de bank, van het leven genietend. Hoe de toetsweek ging… Mmm. Ik dacht dat hij heel slecht ging, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar voldoendes, maar ik heb nog geen cijfers voor de vakken waar ik bang voor was. Verder heb ik net alweer een deel van mijn liedje opgenomen, het is zo leuk om te doen! En eigenlijk wil ik iets bloggen dat leuk is, maar ik weet niet echt wat. Mijn inspiratie is de laatste tijd weg. Dus ik denk dat ik misschien maar gewoon wat ga typen. Over het leven ofzo. Het begint echt een beetje winter te worden. Het is zo verschrikkelijk koud en mistig. Ik weet niet of ik het wel zo leuk vind. Ik word er moe van. Maar verder gaat het primaa. Ik moet alleen de volgende periode echt veel beter gaan plannen. Dat kan ik echt niet. De komende dagen ga ik weer meer bloggen. Want jemig, ik had het vet lang niet meer gedaan. Een week. Oke niet super lang, maar normaal doe ik het meer. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel meer te vertellen. Dus, ik hou van jullie en ik wilde jullie even laten weten dat ik nog leef.

Love, Christa

Leave a Reply

