IK HEB NIEUWE SCHOENEN

DSCN3782
Dag lieve mensen.
Over een half uur moet ik weg, dus ik ga proberen dit snel te doen. Zaterdag kocht ik nieuwe schoenen. Ontzettend impulsief. Ik had zin om iets nieuws te kopen, en deze schatjes had ik laatst gezien. Ik koop heel vaak schoenen waarvan ik ze altijd nog wel net iets buiten mijn comfortzone vind liggen. Vind ik leuk. Net zoals mijn Dr. Martens en die hoge zwarte schoenen met hakken, you know what I mean.
Nou, wat ik zo leuk vind aan deze schoenen is dat er een soort van schilderijtje op zit, of in ieder geval vind ik het er daar op lijken. Verder vind ik de kleur heel erg mooi. En ik vind ze gewoon heel erg stoer. Had ik even zin in. Ze zijn van puma en waren geloof ik 100 euro. Ik ben er blij mee. Sterker nog, ik ga ze nu aan doen naar school. Onder mijn tuinbroekje. Feestje.
DSCN3783

DSCN3785

DSCN3786

DSCN3788
Minder goed nieuws. De toetsweek begint morgen. Dus vanmiddag ga ik even die hard strijden voor geschiedenis en latijn. Het betekent dat ik waarschijnlijk niet veel kan bloggen, want het is nu even niet mijn prioriteit. Maar ik hou wel van jullie.


Wat vind jij van mijn schoenen?

Love, Christa

Leave a Reply

