THE BEST THING I NEVER HAD

DSCN3729_edited

Hey,

Het is nog steeds vakantie. Lekker hoor. En ik had zin om vandaag weer een outfit te doen. Lang niet meer gedaan, zag ik. Ik had gewoon weinig inspiratie de laatste tijd. Maar deze vind ik wel leuk. Ik hou van de bloesjes-onder-truien-combinatie. Een beetje mijn kast doorgespit naar dit truitje, wat ik overigens heb afgeknipt ooit. Eerst was ie veel lelijker, nu ben ik er wel blij mee. en mijn all stars, die een verschrikkelijke kleur hebben. Ze moeten écht een keer in de was. Morgen even lekker weer leren. Haha lekker. En dan weer naar school. Verder is er eigenlijk niet zoveel gebeurt. Ik heb niet zoveel vertellen. Dus geniet maar lekker van deze foto’s.

 

DSCN3716_edited DSCN3718_edited DSCN3720_edited

DSCN3737_edited DSCN3726_edited

DSCN3730_edited  DSCN3727_edited DSCN3742_edited

Blouse: Forever21
Trui:Only
Broek:H&M
Schoenen:Invito
Ketting:Forever21
Tas:RiverIsland

Love, Christa

 

One thought on “THE BEST THING I NEVER HAD”

Leave a Reply

