MEMORIES

zzzzzzzzzzzzzzzz

Hey lieve schatjes,

Ik ben net terug van hardlopen en het was leuk, afgezien van het feit dat ik best wel ziek ben. Het is gewoon alles. Ik doe geloof ik weer eens te veel, en mensen zijn zo moeilijk. Ik ben moeilijk haha. Ik ben ook druk bezig met een liedje, wat ik voor gitaarles had geschreven, het leek me leuk om daar een videoclip bij te maken, dus dat wordt wel vet. Ik heb er zin in.
Ik keek vanochtend even door mijn foto’s en ik vond er een paar die ik wel het posten waard vind, dus daar had ik zin in. Sorry, het is niet zo veel. Maar het wordt beter, ohmygod ik heb zoveel zin om mijn liedje te laten horen!

z

Lotte’s muur maakt me blij. Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt en je ziet gelijk dat dit Lotte’s muur is, want ze is 90% van de tijd vrolijk.

zz

En dit is Lotte, mooi kind ook.

zzz

En Henna, zij is een schatje. Deze foto maakte ik geloof ik vorig jaar, toen we het bos in gingen om foto’s te maken. Dat doen we wel vaker, is altijd superleuk. 🙂

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Een foto van mijn opschrijfboekje. Hier schrijf ik alles eruit. Het helpt echt. Ik ben namelijk een meisje, dat veel te veel nadenkt en zich zorgen maakt om alles. Maar ik kan niet zo goed mijn gevoelens uiten haha. Dus dan schrijf ik het op of ik ga sporten, helpt echt.  En ik doe het in het Engels. Want, zo verbeter ik mijn Engels, en ik vind het poëtischer ofzo. Oh, die hand was een gevolg van verveling op school.

zzzzz

Iets anders waar ik van geniet, tekenen. Het is echt een uitlaatklep voor mij. Beetje jammer dat ik zoveel doe, dat ik er niet zoveel tijd voor heb. Maar soms neem ik een schetsboek mee naar school, en ga ik lekker tekenen.

zzzzzz

Ik vond deze foto grappig, want het weerspiegelt mij wel haha. Ik ben namelijk nogal chaotisch, druk, altijd in beweging en met iets bezig. Vond hem wel grappig ja.

zzzzzzz

 

zzzzzzzz

Deze foto’s zijn van toen ik ging fietsen. Ik vind het leuk om foto’s tegen de zon in te maken. Dat krijgt altijd zo’n mooi effect. Ik hou van buiten, daar voel ik me altijd zo vrij haha. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de onderste foto mooi vind. Misschien omdat er best veel beweging in zit, maar toch stilstaat. Of niet.

zzzzzzzzz

Ik hou van deze foto. Toen gingen we fonduen. Sonida is zo’n snoepje, Henna ook. We waren gewoon blij. Dat is leuk.

zzzzzzzzzz

En mijn kleine konijntje. Charlie Junior. Ja, Matthijs en ik hebben deze vakantie nieuwe namen bedacht hahaha. Van Matthijs moet ik het eigenlijk uitspreken als Gunior. haha. Gekhoofd is hij ook. Onze konijnen hebben trouwens weer eens ruzie, dus nu zijn ze weer gescheiden. Bij de vorige ruzie beet Hangoor (nu fluk) een gat in het oor van Charlie. Piercing alles. nee. Maar het zou kunnen.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Ik in ieder geval wel. Zo kan ik lekker herinneringen naar boven halen. Ze maken me blij. Nu ga ik even de nieuwe video voor Yopof bewerken en dan lekker leren. Feestje.

Love, Christa

7 thoughts on “MEMORIES”

Leave a Reply

