MIJN FAVORIETE INSTAGRAM GEBRUIKERS

collaaggee

Ik hou van instagram. Als ik wakker word, pak ik mijn ipod en kijk ik gelijk weer wat er de hele nacht in foto’s is gebeurd. Ook overdag kijk ik er echt verschrikkelijk vaak op. Het maakt me gewoon blij. Natuurlijk maakt het me eigenlijk alleen maar blij, als ik echt leuke foto’s zie. Een paar accounts posten gewoon altijd super mooie foto’s en het leek me leuk om mijn favorieten met jullie te delen.

luanna
Luanna

Zij is mijn girlcrush. Ik vind haar zo super mega mooi. Haar haar. Kijk even naar haar haar. Het is zo mooi. Ik hou gewoon heel erg van haar stijl, het is zo edgy en cool. Ze heeft ook een blog, die ook te vinden is op haar instagram. Verder woont ze geloof ik in New York en post ze gewoon super vette foto’s.

 

andyt

Andy Torres

Andy Torres is een mexicaanse blogger, die ook in Amsterdam woont. Maar ze reist heel erg veel, dus je ziet heel vaak vette foto’s van waar ze nu weer is. Ook heeft ze een hele vette kledingstijl en ze is gewoon mooi. Ik heb mijn agenda btw ook van haar blog, StyleScrapbook. Daar zitten ook prachtige foto’s in. Wauw.

annaa

Anna Grostina

Dit meisje is zo cool. Ze was deze hele zomer in Singapore, en had zulke mooie foto’s. Zo mooi. Ze is ook model, dat is ook wel te zien, want ze is zo dun dat mensen zich soms afvragen of ze geen een of ander eetstoornis heeft. Maar is niet zo. Ze is gewoon dun. Sommige mensen vinden haar niet zo mooi. Maar ik vind haar zo bijzonder. En mooi. Ook heeft ze een hele leuke kledingstijl, die me blij maakt.

REPXNZEL

REPXNZEL

Haha, ik weet niet helemaal zeker wat haar echt naam is, maar volgens mij heet ze Talina. Ze is een fashionblogger uit New York en ze post geweldige foto’s van de stad, outfits, skylines en andere dingen die haar inspireren. Ik vind het geweldig.

allisimpson

Alli Simpson

Je weet wel, dat supermooie zusje van Cody Simpson. Ze post hele mooie foto’s van haarzelf, bloemen, haar sieraden en andere mooie dingen. Ze is trouwens nog maar 16 en ze lijkt zooo veel ouder. Ze is gewoon mooi.

h

HistoryPhotographed

Dit account post ze mooiste foto’s van geschiedenis. Je wordt er slim van, en het is heel leuk om te lezen en te zien.

Nou, dat waren ze alweer. Ik vind nog meer instagramgebruikers leuk hoor. Als jij instagram hebt vind ik je leuk. Alleen deze zijn gewoon heel bijzonder en leuk. Maar ik moet best wel een beetje gaan opschieten, over een halfuur moet ik naar school hahaha. Veel plezier vandaag!!

Love, Christa

7 thoughts on “MIJN FAVORIETE INSTAGRAM GEBRUIKERS”

Leave a Reply

