TREND: RAAAWWRRRRRR

1
Panterprint is dit najaar weer helemaal in. Dat vind ik best wel grappig, want vroeger had ik altijd zo iets van. Nahhhh. Beetje ordinair. Sorry. Maar als iets in is, zie je ook altijd hoe het wél op een goede manier gedragen kan worden, door bloedmooie modellen. Het ligt een beetje buiten mijn comfortzone, maar dat maakt het juist leuker. Ik zou bijvoorbeeld zo’n lange jas met panterprint wel supervet vinden haha. Ik heb wat foto’s van internet gehaald, en ik ben er achter gekomen dat panterprint wel degelijk chique kan zijn. Het leek me wel leuk om ook wat tips te geven, over hoe je het het best combineert.

2 3 4 5 6

Zoals je ziet, is panterprint een heel druk printje. Vandaar is het nodig om de rest van de outfit simpel te houden. Anders valt je hoofd weg in een oceaan van printjes, dat is niet goed. Wees rustig met de kleuren die je gebruikt. Zelf zou ik eigenlijk alleen maar zwart en wit gebruiken, zodat de panterprint meer tot zijn recht komt. Zorg verder niet voor al te veel sieraden, want dan word je een kerstboom. Een statement ketting kan wel, maar dan niet in combinatie met duizend armbanden. Het belangrijkste is denk ik dat je niet te veel kleur gebruikt, aangezien het dan een beetje ordinair kan worden. Of als een panter. In het circus.

Er zijn natuurlijk heel veel soorten panterprint. Je kunt gaan voor de echte panterprint, die echt een panterprint heeft, óf voor iets minder opvallende, zoals een blauwe panterprint of een meer getekende panterprint, deze zie je allebei hierboven. Ik denk namelijk dat niet iedereen zich heel gemakkelijk voelt in de vacht van een dier. Verder kun je kiezen wat je ermee doet. Je kunt het chique houden of juist combineren met een stoere oversized spijkerjas en nog wat zwarte items, zodat het er juist superstoer uit gaat zien. Jouw keus. Maar hou het alsjeblieft rustig.

Verder is het denk ik handig om deze print niet in een te kleine maat te kopen, aangezien het een drukke print is. Die valt namelijk heel erg op, waardoor, als hij te klein is, je elk vetkwabje ziet. Ook weet ik ook niet of deze trend iedereen wel zal staan. Hoogstwaarschijnlijk niet, het is een beetje een moeilijke trend. Ik weet niet eens of het míj wel zou staan. Sommige mensen verdwijnen gewoon als ze deze print aanhebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kleding moet juist je gezicht versterken.

Ik vind het een best wel spannende trend. Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit bij mij op school gaan dragen, en of ík het ga dragen. Het is trouwens weekend en ik ben al om 7 uur wakker haha. Ik was gewoon niet moe. Dus ik denk dat ik straks maar wat nuttige dingen ga doen ofzo haha.

Wat vinden jullie van deze trend?

Love, Christa

One thought on “TREND: RAAAWWRRRRRR”

  1. Ik ben er niet zo’n fan van, maar volgens mij is het gewoon the way you style it! Je moet er maar van houden…? idk! Leuk dat je zulk soort posts maakt, superleuk!! HGSNKSS MINA <33

Leave a Reply

