If I Stay

20140924-220420.jpg
Hey!

Eergisteren ging ik naar de bioscoop. Oh, wat hou ik toch van bioscopen. Het geluid en het beeld is in een bioscoop zoveel beter dan thuis. Ik word er zo gelukkig van.

Ik ging naar de bioscoop omdat het de nationale filmweken waren, ofzoiets. Het kostte maar 5 euro. Dus dat was zeer mooi meegenomen. Ik ging met Jasmijn naar If I Stay. Wauw. Die film is zo ontzettend mooi. Hij gaat over Mia (Chloe Moretz), een meisje dat fantastisch kan cellospelen. Ze heeft een hele leuke familie, alleen die lijkt in niets op haar. Haar ouders waren vroeger rockers en haar broertje lijkt ook meer op hun. Dan ontmoet ze Adam (Jamie Blackley), de zanger van een populaire band in Portland. Hij is ook heel erg knap. Wauw. Ze gaat op een sneeuwige dag naar de bergen met haar familie, maar wordt onderweg geraakt door een auto en raakt in coma. Vanaf dat moment mag ze zelf beslissen of ze blijft leven en wordt het allemaal heel heftig. Vanaf dat stuk zie je enorm veel flashbacks met perfecte muziek. Ik moest huilen om de perfectie, het was allemaal zo mooi.

Ik heb er heel erg van genoten en raad je de film dan ook heel erg aan. Hij is de moeite waard. Maar aan de andere kant moet je The Maze Runner en Mockingjay ook nog zien!

Bye poepiesss!
Love, Christa

Leave a Reply

