Rooftops and Coloured Skies

Processed with VSCOcam with c1 presettumblr_n1a22upVod1ruwmduo1_500tumblr_mztdnxok7o1ruv93po1_500tumblr_mpyhc2RxJH1qigj88o1_500tumblr_mg3skpsQQJ1qckcjqo1_500largeikmeijeijeijeijeiejijfytguguguuioheijoeijfeoijeijeiejdkeme2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (685)_edited

Ik weet niet wat het is met deze foto’s, maar dit soort foto’s vind ik prachtig. Ik hou van de grootsheid van de steden die overgaat in een nog veel grotere lucht. Niet al deze foto’s hebben een gekleurde lucht, I know. Maar desondanks vind ik foto’s van een stad zo mooi. Vooral van boven, ik weet niet wat het is, maar er is dan zoveel te zien. En ik word ook zo blij van een gekleurde lucht. Alsof alle engeltjes zijn gaan verven ofzo, haha. Het maakt me gewoon blij. En blije dingen die deel ik graag.

Love, Christa

bron: weheartit.com , tumblr.com en mijn camera

 

One thought on “Rooftops and Coloured Skies”

Leave a Reply

