SHOPLOG AMSTERDAM

Dag lieve mensen!

Ik vertelde al dat ik naar Amsterdam was geweest en na uren bewerken heb ik eindelijk mijn video af. Normaal duurt het nooit zo lang hoor, maar ik heb een nieuw programma en dat was heel ingewikkeld. MAAR IK SNAP HET. En ik ben nu zo blij. Echt heel blij. Want het is me gelukt. Verder even alle credits naar Amsterdam, want die stad heeft mijn hart gestolen. Ik wil er gaan wonen. Alles is er zo mooi en het is de perfecte stad. Verder nog meer credits naar mijn kleedgeld, waarvan ik dit allemaal heb kunnen financieren en nu ga ik heel snel naar Jiska, want met haar ga ik ook een video maken en ik ben gewoon blij. Ik weet trouwens niet of de kwaliteit goed is, maar misschien ligt het aan het programma, maar ik hoop dat het het doet.

Love, Christa

2 thoughts on “SHOPLOG AMSTERDAM”

Leave a Reply

