DESTROYED JEANS AND HAPPY MOMENTS

DSCN3422_edited
Op dit moment luister ik een geweldige cover van “You’re the one that I want” op Spotify. Als je hem ook wil luisteren, het wordt gezongen door The Lennings. Het is geweldig. Ik hou van die avonden dat ik gewoon in het licht van mijn kerstlichtjes op mijn kamer een beetje niks zit te doen op het internet. Dat maakt me intens gelukkig hahah.
Vandaag was verder ook een heel erg chill dagje. Lekker uitslapen tot half negen en daarna pas om 10 uur naar school. Ik snapte ook eindelijk een keer wat van Latijn, een doorbraak voor mij. Ook had ik een leuke les handvaardigheid. Dus dat was allemaal wel leuk. Verder hebben Jiska en ik vanmiddag wat nieuwe, leuke ideeΓ«n bedacht voor YOPOF. De laatste video staat trouwens hier: , zelf vind ik hem superleuk geworden!

Dit was mijn outfit voor vandaag. Ik heb best veel aangedaan van wat ik laatst in Amsterdam heb gekocht. Ik weet niet wat dat is. Als ik dingen nieuw heb, doe ik ze het liefst zo snel mogelijk aan. Vandaar. Ik heb de zwarte blouse gecombineerd met mijn destroyed jeans, zodat er meer “evenwicht” in kwam, het dus niet te saai werd. Door dat destroyde, krijgt de outfit net wat meer, ja, uh, inhoud? Verder heb ik ook sieraden om waar ik heel erg blij mee ben. Ik vind ze gewoon heel erg mooi, en ook heel erg mooi hierbij passen. En natuurlijk mijn schoenen. Nogmaals, ik hou van mijn schoenen. Ik ben er gewoon zo lang in. Mijn handvaardiheid-leraar vroeg al of ik niet blij was met mijn lengte, dat ik daarom die hakken droeg. Maar ik weet niet wat het is met vrouwen en hakken. We voelen ons dan gewoon fabulous, I guess.

DSCN3428_edited

DSCN3432_edited

DSCN3435_edited

DSCN3455_edited

DSCN3459_edited

DSCN3421_edited

Blouse: Forever21
Ketting: Forever21
Broek: Mango
Armband New York: Brandy Melville
Armband Roos: Forever21
Armband: ItaliΓ«
Schoenen: Sacha’s

Mijn broertje maakte de foto’s en we hebben geprobeerd ook nog wat leuke foto’s samen te maken. Met nadruk op proberen, want hij moest telkens op het laatste moment lachen. Naja, maakt niet uit. Ik word er vrolijk van. Matthijs is gewoon al bijna even groot als ik. Best gek. Ik ben heel mijn leven langer dan hem geweest en nu haalt hij me ineens in haha. Het hondje van de buren kwam trouwens ook nog even langs. Dat beest maakt me blij. Zo zacht en blij. Maar kan natuurlijk niet stilzitten, vandaar dat wazige foto’s het gevolg waren. Eigenlijk is Matthijs ook net een hondje.

DSCN3463_edited

DSCN3470_edited

DSCN3472_edited

DSCN3482_edited

Ik had vandaag een leuke dag. Hoe was jouw dag? Wauw, ik luister trouwens nu ook een heel mooi liedje: Atlantic, van Sleeping At Last. Ik zet hem wel even in de afspeellijst die ook op mijn blog staat, onder het kopje: “What I’m listening”.
Verder ga ik zo slapen, nog even Frans doornemen en dan lekker 8 uur niks doen. Nu al zin in. Dag lieve mensen.

Love, Christa

8 thoughts on “DESTROYED JEANS AND HAPPY MOMENTS”

Leave a Reply

