42 DINGEN DIE IK OOIT WIL DOEN

leuke koe
leuke koe

Halloooo!!!

Het is weer weekend. Wauw, dat voelt goed. Eindelijk chillheid. Ik ben blij.
Misschien hadden jullie het al door, maar zoals veel mensen hou ik van lijstjes maken. De laatste tijd ben ik telkens in de les gaan werken aan mijn bucketlist. I know, ik ben soms niet geweldig in opletten. Maar mijn lijst is wel lang geworden. Er komen er nog meer hoor. Maar dit is het begin. Ik ga denk ik een nieuwe pagina aanmaken, zodat ik kan bijhouden hoe ver ik al ben met al mijn doelen. Lijkt me leuk. Oke, genoeg gepraat, hier is mijn lijstje:

Christa’s mega-geweldige bucket/wishlist:

– Weer naar Londen gaan
– Een oversized-wollen jas kopen
– Een EHBO-cursus volgen
– Een designer tas hebben
– Een Longboard hebben
– Leren vlechten
– Op tv komen
– Een liedje schrijven
– Een platte buik krijgen
– Goed leren dansen
– Een band hebben
– Mijn haar afknippen voor KIKA
– Macarons maken
– Naar een concert van Tom Odell gaan
– Naar Pinkpop gaan
– Naar Tomorrowland gaan
– Naar Lowlands gaan
– Een rondreis met een volkswagenbusje makeen
– Een broek van Levi’s hebben
– Als animatiepersoon op kamp gaan met allemaal leuke kinderen
– Op safari gaan
– Trouwen
– Naar een random film in de bios gaan
– Onder de sterren slapen
– In de nacht zwemmen
– Naar een Fish Foot Spa gaan
– Er goed uit zien op mijn veertigste
– Een puppy adopteren
– Een heel mooi horloge hebben
– Alle boeken van Divergent lezen
– Naar China gaan
– Heeel veeeel abonnees hebben
– Mijn rijbewijs halen
– Pizza eten in Rome
– Een hele nacht films kijken
– Alle boeken van John Green lezen
– 1 jaar stewardess zijn
– In een bruidsuite slapen
– Optreden zonder bang te zijn
– Naar een concert van Ed Sheeran gaan
– Snorkelen
– Paardrijden

Ik denk dat mijn lijst nog langer wordt, en tot die tijd is dit mijn leuke lijstje. Zet even in de comments wat jouw doelen zijn en/of je die sowieso wel hebt. Ik hou van jullieeeeee.

Love, Christa

One thought on “42 DINGEN DIE IK OOIT WIL DOEN”

Leave a Reply

