1 WHITE BLOUSE // 4 OUTFITS

Heeee,

Het is weer ochtend en ik heb lekker de eerste twee uur vrij. Dinsdag is een mooie dag.
De laatste tijd heb ik een beetje met polyvore gekloot, het is zo ontzettend leuk om te doen! Je hebt gewoon alle kleren voor je outfits, ALLE KLEREN VAN DE HELE WERELD. Nee, ik leg het even uit. Polyvore is een site waar je een soort van “moodboards” kunt maken. Of outfits in mijn geval. Het ziet er gewoon heel leuk uit.
Deze keer heb ik één witte blouse gebruikt, voor vijf outfits. Een witte blouse is namelijk een basisitem voor in je kledingkast, omygod ik heb er echt een nodig. Dus dat het een basisitem is, wilde ik laten zien, door middel van deze outfits. Ik hoop dat je het leuk vindt!

Warm & Cozy

 

In de eerste outfit heb ik er een trui overheen gedaan, en ik vind deze trui zoo leuk! Ik dacht trouwens dat hij wel lang genoeg was om als oversized ding te functioneren, zodat je geen rokje aan hoeft, maar anders denk je die er maar even bij. Omdat de trui van die brede gebreide lijnen heeft, heeft een lange ketting niet veel zin, daarom heb ik voor deze kleine kettinkjes gekozen, in het goud, want goud is mooi. Dat hoedje leek me er ook leuk bij staan en de Dr. Martens ook, om het wat stoerder te maken (zelfde verhaal bij het horloge). En de rugzak vond ik gewoon leuk, die fleurde het een beetje op.

Pink Coat

 

DEZE JAS VIND IK ZO MOOI. Ja. Deze outfit is eigenlijk heel anders dan de vorige. De vorige was meer Londen, deze is meer New York. Echt, ik wil later deze outfit om naar mijn werk te gaan, met een grote starbucks beker in mijn hand hahaha. Eigenlijk heb ik gewoon alles zwart gebruikt, behalve de jas, waardoor het weer in evenwicht komt. Trouwens, al mijn schoenen zijn zwart hahah. Ik hou van zwarte schoenen. Deze zijn trouwens zo ontzettend mooi.

I don't knowww

 

 

Voor deze outfit heb ik gekozen voor een groene cardigan, als ik deze outfit aan zou doen, zou die cardigan btw wel open zijn. Verder ben ik gegaan voor een destroyed jeans, omdat het dat wat stoerder maakt, hetzelfde geldt voor deze laarsjes. Om het af te maken, voegde ik er wat gouden details aan toe.  Ik vind die tas trouwens ook prachtig.

Kimono

 

 

Ik hou van kimono’s. Ik heb er nog steeds geen een, en ik weet ook niet óf ik er wel een ga kopen, maar ze blijven leuk. Bij deze outfit heb ik de witte blouse gecombineerd met een high waisted kort rokje. Doordat deze allebei strak zijn, vind ik het altijd leuk staan, als er dan iets losjes overheen valt. De kimono dus. Dit keer ben ik voor wéér andere zwarte laarsjes gegaan. Idk waarom . Ook dat tasje. Dat tasje is mijn baby.

 

Chique

 

Voor deze outfit ben ik voor een zwarte blazer gegaan en een blauwe spijkerbroek. Doordat deze kleuren eigenlijk heel saai zijn zo, heb ik er wat roze details aan toegevoegd, om het wat op te vrolijken. Ook ben ik voor een schoen met een hak gegaan, omdat het dan wat sexier wordt. Dat kan gewoon. jaja.

Zo, dat waren ze. Ik vond het zo leuk om te doen! Ik wil dit echt vaker gaan doen, denk ik. Zo zie je maar weer, hoeveel mogelijkheden een witte blouse heeft. Iehl. Ik moet zo weer naar school. Om 10 uur. Dan heb ik duits. Maar ik heb het huiswerk nog niet gedaan, dus beter ga ik dat even doen. Ik hou van jullie!

Love, Christa

2 thoughts on “1 WHITE BLOUSE // 4 OUTFITS”

Leave a Reply

