OUTFIT//DUNGAREES

 
DSCN3351_edited
DSCN3290_edited

DSCN3323_editedΒ  DSCN3304_edited DSCN3317_edited DSCN3321_edited DSCN3323_edited DSCN3344_edited DSCN3347_edited

heeeeeee,

Zoals je hierboven al zag, is er een nieuwe outfit. Dit is gewoon zo leuk om te doen! Vandaag ging ik met Henna foto’s maken in het bos. Ik hou van Henna. Het was heel erg leuk en we hebben ook video’s opgenomen, die binnenkort online komen. Dus dat is leuk.

Vandaag droeg ik mijn tuinbroek, met een panty eronder, want het is koud. Verder had ik mijn Dr. Martens aan, want het is herfst en het zijn mijn baby’s. Het bos was trouwens zo supermooi. Het is zo bomig enzo, dat is leuk. Verder droeg ik een gestreept shirtje van de Brandy Melville. Trouwens, laatst beet een hond in mijn arm, nu zit er een gat in dat shirt. Daarom heb ik de mouwen altijd opgestroopt haha. Dat was mijn outfit wel zo’n beetje. Je ziet mijn nieuwe haar nu ook best wel goed. Ik vind het leuk.

Straks ga ik geloof ik naar het klompenfeest in Twello, leuk man. Nee, ik wilde gewoon even kijken, best wel leuk. Trouwens, er staat een nieuwe video op yopof: https://www.youtube.com/watch?v=LrgAtoLBQVA&feature=gp-n-y&google_comment_id=z12defmy4rr4vnne222rttywvufawnm4j04Β Het zou leuk zijn als je hem zou liken, als je hem leuk vindt!

Veel plezier vanavond met wat je ook gaat doen!!

Love, Christa

Tuinbroek: H&M
Shirt: Brandy Melville
Dr. Martens: Zalando

9 thoughts on “OUTFIT//DUNGAREES”

Leave a Reply

