DOELEN VAN SEPTEMBER

doelen september
heeeee,

Ik dacht het is 1 september, dus ik maakte doelen voor deze prachtige maand. Eigenlijk is het slecht dat ik dit doe, want nu ga ik nog meer doen en dan stort ik uiteindelijk volledig in, ik denk dat ik het daar morgen maar eens over ga hebben. Of niet. Misschien. Even kijken of ik wat toelichting kan geven op deze doelen. Ja, over dat ademhalen. Ik kan niet ademhalen. Ik ben er zeer slecht in, klinkt raar, maar is wel zo. Sorry. OITNB betekent trouwens orange is the new black. Nou, eigenlijk spreekt de  rest best wel voor zich. Zo zeg je dat toch!? Naja, als jullie er vragen over hebben, zijn ze altijd welkom.
IK GA ZO HOLLANDS NEXT TOPMODEL KIJKEN IM FREAKING OUT. Nee, dat is een van mijn lievelingsprogramma’s. Erg cliché. Ik weet het. In ieder geval hoop ik dat jullie ook een leuke avond hebben, lekker slapen en natuurlijk van mijn doelen genoten hebben!

Love, Christa

Wat zijn jouw doelen van september?

5 thoughts on “DOELEN VAN SEPTEMBER”

Leave a Reply

