Liebster Award

 

DSCN3176[1]

 

Heeee,
Vandaag was wel een chill dagje. Eerst de eerste twee uur vrij en daarna maar vier uurtjes school. Vanmiddag hadden Jiska en ik nog even een video opgenomen, en die komt binnenkort dan ook online.

Zoals al aan deze titel hadden kunnen zien, gaat deze post over de liebster award. Dit is een award die wordt gegeven aan de minder bekende blogs. Ik ben genomineerd door Sophie en Lauren. Ik denk in ieder geval dat ze zo heten, aangezien het zo op hun blog staat. Het feit dat ik door twee blogs was gekozen, vond ik trouwens wel heel erg leuk!

Dit zijn de regels die op Sophie’s blog staan:

De persoon die jou heeft genomineerd, linkt je terug in je blogpost.

De vragen die hieronder staan moet je beantwoorden in je blogpost.

Na het beantwoorden van je vragen moet je 11 bloggers nomineren. De genomineerden moeten minder dan 200 volgers op Bloglovin’ hebben.

De persoon die jou heeft genomineerd mag je niet nomineren.

De mensen die je nomineert, moet je dit laten weten door hun een link naar jouw blogpost te sturen.

Aangezien Lauren en Sophie allebei 11 vragen hebben bedacht, doe ik ze om en om. Oke, let’s get started:

1. Hoe lang blog je al?

Ik blog sinds april 2013. Ik ben begonnen op wordpress met een blog die myhappyfashionblog heette. Daarna ben ik overgegaan op Blogger en daarna ben ik weer teruggegaan naar wordpress met deze blog. Sindsdien doe ik het met veel plezier. Elke keer weer.

2. Welk beautyproduct kan je echt niet missen?

Pfoeh. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet zo van de beauty. Over het algemeen kan ik alles wel missen, maar ik voel me fijner met gewoon wat mascara op. Dus het is mascara. 🙂

3. Heb je meer high-end of low-budget producten?

Tjaaa. Dit is iets aan mij, waar ik niet zo trots op ben. Ik heb een overload aan low-budget producten. Ik wil namelijk altijd veel in plaats van dure dingen. Ik probeer wel duurdere dingen te kopen, maar ik merk dat ik er ook echt van geniet als ik heel veel dingen heb gekocht.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
4. Waar zou je op vakantie gaan, en waarom?

Ligt eraan wat voor vakantie. Voor een reisje naar een stad zou ik naar Londen gaan. Londen is mijn baby. Als ik met een stad kon trouwen was het Londen geweest. Die sfeer die daar hangt! Wauw. Voor echt lange vakantie ga ik het liefst gewoon naar een warm land. Ik wil nog wel een keer naar Italië voor de mooie steden, het eten en de taal. Daar ben ik trouwens wel al een keer geweest, maar ik zou graag naar Rome willen. Eigenlijk zou ik naar elk warm land wel willen gaan, behalve een oorlogsgebied ofzo hah.

5. Shop je wel eens online?

Ja. Ik woon namelijk in Deventer. En daar is de H&M zo klein dat je hem bijna niet kunt zien. Er zijn hier sowieso niet veel winkels. Daarom shop ik online.

6. Waarom ben je beginnen met bloggen?

Ik zag een artikel in de volkskrant erover. Er stonden verschillende bloggers in, en toen ik dat zag, wilde ik het heel graag doen, je eigen stukje internet bezitten. Er zijn zoveel mooie dingen aan bloggen. Vroeger maakte ik soms “tijdschriften” met vriendinnetjes. Bloggen lijkt hier best wel op. Zelf bedenken wat jij in je online tijdschrift zet.

7. Hoe vaak lak je je nagels?

Nou, soms denk ik van: “eyeyeye misschien moet jij je nagels lakken meisje”. En dan lak ik mijn nagels. Dit komt niet vaak voor. Ik heb nooit het geduld of de tijd. Ik zou het wel vaker moeten doen eigenlijk.

8. Post een foto van je lievelingsbloem en vertel ons waarom dit jouw lievelingsbloem is.

Shit. Ik weet 0 bloemsoorten. Maar ja, als ik er een moet kiezen, wordt dat de Roos. Ik vind het mooi dat ondanks haar schoonheid, ze toch heel veel stekels heeft. Het lijkt me een sterke bloem. Een fabulous bloem. Hoe mooi ze ook is, ze is niet zwak. Je moet niet met haar fucken. Ik praat poep. Jullie weten denk ik allemaal wel hoe een roos eruit ziet.


9. Wat vind je familie ervan dat je blogt?

Hartstikke leuk. Behalve dat ik soms bloggen voor school zet. School is natuurlijk altijd belangrijker, maar ja, zo gaan die dingen. Nee, ze vinden het echt leuk. Mama maakt mijn foto’s altijd en papa vind het ook hartstikke leuk. Mijn oma had trouwens iemand van haar naailes mij laten opzoeken en filmpjes gekeken, ik hou van mijn oma. DIKKE VETTE SHOUTOUT NAAR JOU.

10. Wat is je gelukkigste ervaring tot nu toe?

Shit man. Ik ben over het algemeen een heel gelukkig persoon. Deze is moeilijk. Ik heb wel een lijstje. Ze staan niet op volgorde:

– Toen ik naar Londen ging
– Toen ik naar Justin Bieber’s concert ging
– Toen ik voor het eerst een vriendje had, maakte me dat geloof ik ook heel gelukkig haha.
– Toen ik voor het eerst de Eiffeltoren zag, werd ik ook heel gelukkig

Verder word ik gewoon heel gelukkig van mensen. Ze kunnen ook heel kut zijn, maar meestal maken ze me heel erg blij.

2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (702)_edited

11. Welk seizoen vind je het leukst?

DE HERFST. De herfst maakt me zo ongelooflijk gelukkig. Ik weet echt niet waarom. Maar de muziek is dan leuk, de kleren zijn leuk en de herfst is lekker down to earth, terwijl de lente en de zomer zo overdreven vrolijk zijn. Hahah, ik ben echt raar. De herfst is gewoon mooi.

Zo, dat waren alle vragen. Nogmaals bedankt voor het nomineren, Sophie en Lauren. Ik heb even door mijn bloglovin feed gekeken en hierbij nomineer ik 11 nieuwe mensen:

fashiographyy.blogspot.nl
cinefille.nl
merely-merel.nl
perksoflife4.blogspot.nl/
sohenna.tk
http://mywaytohollywood.wordpress.com/
http://www.littlekeystohappiness.com/
oldpaperboat.wordpress.com
– http://fashioncosmopolitan.com/
http://xcountingstarss.blogspot.nl/
http://pinkpurplebeauty.wordpress.com/

Oke, ik moet zeggen, dat was een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan. Ik ken niet zoveel bloggers. Dit moet veranderen.

De vragen die jullie moeten beantwoorden zijn:

1. Wat vind je het leukste aan bloggen?
2. Liever stad of natuur?
3. Op welk type man/vrouw val je?
4. Wat is je favoriete boek?
5. Wat is het belangrijkst aan een goede vriendschap?
6. Wat is je sterrenbeeld?
7. Als er maar een ding in je koelkast mocht liggen, wat zou het dan zijn?
8. Een jaar zonder chocola of een jaar zonder make-up?
9. Waar ben je bang voor?
10. guilty pleasure?
11. In welke stad zou je willen wonen?

Pfoehhh, Dit waren veel woorden in totaal. Wel heel erg leuk om te doen hoor! Maar wel veel werk. Het is nu al tien uur en ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Jullie zijn schatjes. Ik hou van jullie. Als je nog iets te zeggen hebt, kan dat hieronder.

Loveeee, Christa

6 thoughts on “Liebster Award”

  1. HAHAHAHAHHAHAHAHA CHRISTA JE BENT ZO GRAPPIG; HOE MOOI ZE OOK IS, ZE IS NIET ZWAK, JE MOET NIET MET D’R FUCKEN 😂😂!! AAH CHRISTA JE BENT ZO’N ONTZETTEND LEUK PERSOON LIKE SRSLY U MAKE ME SMILE, NO ONE DOES THAT BETCHHH :o… HAHA NEE JE BENT ECHT LEUK SCHAT <333! Lief dat je me hebt genomineerd, betekent dat dat ik geen beroemde blogger ben ofzo 😑. HAHHA NEE GRAPJE LMAO I TALK SHIT WTH. whaaat het is 01:33 oke ik ga slapen (sharing that bc i hope that it makes scent in ur life lol naHhh). OMH OKE IK MOET STOPPEN MET PRATEN WANT DIT IS ECHT VERDRAAID… Goodnight ly :)!

    1. HAHAH ik was zo dom, ik bedoelde eigenlijk; sharing that bc i hope that it makes sense in ur life), ik was blijkbaar een beetje té slaperig. oh well..

  2. chrissssta omggg ik heb de vragen allemaal beantwoord en ze staan op mn blog whaAtt!! ik ben nog nooit zo snel geweest lmaO haha! ein-de-lijk, na drie jaar heb ik weer eens aan mn blog gezeten haha! GO check m out :D! XXX ILSM

Leave a Reply

