THE BRIGHT SCARF

DSCN3109_edited
Heey,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. Ik wilde vaker outfitposts doen, aangezien ik deze heel erg leuk vind om te maken.
Zoals jullie weten heb ik geen kimono, ook al wilde ik er wel graag een. Dus laatst bedacht ik dat ik vast wel ergens een soort van kimono van kon maken, ik liep naar boven, keek tussen mama’s sjaals en vond dit mooie exemplaar. Ik vind de kleuren erg mooi en als je hem zo omslaat, is het net een kimono.

Het waaide erg hard vandaag en dat is te zien in de foto’s. Ik ben trouwens wel blij met de foto’s, ze zijn mooi geworden. Hier is de rest:
DSCN3116_editedDSCN3129_editedDSCN3139_editedDSCN3108_editedDSCN3126_edited

Sjaal: mama
Top: H&M
Broek: JeansCentre
Ketting: Hema
Armband: Frankrijk
Ringen: Urban Outfitters
Laarsjes: Van Haren

Ik ga zo even lekker een filmpje met mama kijken, terwijl de mannen naar Go Ahead Eagles gaan. Ik hoop dat je deze outfit leuk vond en reacties zijn altijd welkom!

Loveee, Christa

8 thoughts on “THE BRIGHT SCARF”

Leave a Reply

