WINACTIE WEBSHOP HAVE IT ALL

Hey,

Vandaag hadden we een geweldige sportdag. Grapje, geen sportdag is geweldig. Het was best wel stom. Ik haat het als ik verplicht moet bewegen van mensen. Het had er ook wel mee te maken dat we gisteren schoolfeest hadden, waardoor ik pas om half 2 sliep. Het was wel leuk. 🙂

Vandaag heb ik een winactie voor jullie. De website www.haveitall.nl vroeg mij om dit te doen, en dat leek me leuk. Het is namelijk een leuke webshop. Hieronder staan items van de site die ik het leukst vind:

19euri00_ml

Deze trui is lekker fout. Ik hou er wel van. Leuk om te combineren met een skinny jeans of gewoon lekker voor thuis. Marilyn Monroe staat er trouwens op. Dat is best wel heel erg leuk.

pail_ml

Het doet gewoon pijn dat ik geen kimono heb. Er zijn zoveel leuke manieren om die te combineren! Deze is bijvoorbeeld heel erg leuk, maar er staan nog heel veel leuke andere op de site.

ponnyy_ml

Deze tas vond ik gewoon geweldig.

leafes_ml

Heel erg toepasselijk voor de herfst. Deze kan praktisch overal bij. Ik wil hem best wel graag hebben eigenlijk…

folowwe_ml

En natuurlijk een leuk horloge. Dat moet ik trouwens ook nog gaan kopen. Zo’n soort horloge. Heel erg leuk.

Natuurlijk staan er nog een heleboel andere leuke dingen op de site, maar ik kan ze moeilijk allemaal erop zetten. Nu jullie dit allemaal hebben gezien, vragen jullie je misschien af wat deze prijsvraag inhoudt. Nou, dat ga ik nu vertellen. Ik mag €5,00 euro shoptegoed weggeven, bij besteding van €20,00 euro. Dat betekent dat je bij iets van 20 euro, nog maar 15 hoeft te betalen. Dat is dus best wel chill.

Hoe doe je mee?

1. like de facebookpagina van haveitall: https://www.facebook.com/pages/Have-It-All/464917396979165?fref=ts
2. volg mij op bloglovin: http://www.bloglovin.com/christa87

3.  vermeld ook even je e-mail in je reactie, anders kan ik niet zeggen dat je hebt gewonnen.

4. Wil je meer kans maken? Volg mij op instagram: instagram.com/chrxstah

Doe vooral mee, want dat is leuk. Ik denk dat ik binnen een week bepaal wie de winnaar is geworden. Veel plezier met je weekend! Ik hou van jullie.

Love, Christa

9 thoughts on “WINACTIE WEBSHOP HAVE IT ALL”

  1. waaaaAh!! super leuk dit Christa :). omijngod ik wil die gOddamn kimono hij is zO freAking mooooi! Ik wil deze winactie winnen want najah, (shit ik heb geen idee lmaO) wie wilt dat nou niet?! (copyright: duinerell reclame lOl)! IK GA DOEI XXX KUSJES

Leave a Reply

