OVERSIZED COAT

tumblr_mzno17lu0D1qh9n5lo1_1280

Hey,

Vandaag was mijn eerste schooldag. Even voor de duidelijkheid: ik zit dus nu in de 4de klas op een nieuwe school. Het was best leuk vandaag en mijn klas lijkt me ook leuk. Ik zie mijn klas sowieso niet altijd want ik heb andere vakken dan veel anderen. Morgen is mijn eerste echte schooldag, vandaag had ik alleen introductie. We gingen salsa dansen. Ik snap niet precies hoe ze daar nou weer op komen, maar het was best wel leuk.

Vandaag wil ik het hebben over iets wat ik ooit nog in mijn leven wil. Waarschijnlijk niet dit jaar, ik moest van mama twee jaar met mijn winterjas doen, maar ooit. Het gaat om een oversized coat/jas. Of hij begint nu helemaal in te worden óf hij valt me ineens op. Wat ik er mooi aan vind, is dat het zo’n kledingstuk is, dat je echt karakter geeft. In deze jas zie ik mezelf, heel cliché, in Londen met starbucks in mijn hand, door de stad lopen. En fabulous zijn. Want dat is deze jas, fabulous.  Het is een model dat je sterk maakt, en tegelijk heel chique en classy. Hij moet trouwens ook superwarm zijn, want hij is heel erg lang. Eerlijk gezegd weet ik niet of deze jas mij ooit zal staan, want volgens mij heb je er enorm dunne benen voor nodig. En je moet heel lang zijn. Ugh. Maar ik wil hem nog steeds. In deze jas wil ik met mijn designer tas, de wereld veroveren. Soms ben ik echt heel erg een meisje. Maar het lijkt me gewoon zo gaaf. Hierboven zag je al een foto van de jas, hieronder heb ik er nog meer gezet. Ze komen van lookbook en als je op de foto klikt, kom je als het goed is bij de site.

coat1good

coat2good

  coat4good

coat6good

coat3good

Wat vinden jullie van deze jas?

 

Love, Christa

Leave a Reply

