BACK TO SCHOOL – 1ST DAY OF SCHOOL OUTFIT IDEAS

Heeey,

Ik ben gisteravond weer druk bezig geweest met het maken van een filmpje. Dit filmpje gaat een beetje over de eerste indruk die je maakt op de eerste schooldag. Je hebt namelijk nieuwe leraren en nieuwe mensen in je klas, en het leek me gewoon leuk om daar een filmpje over te maken. Let op: Je moet niet denken dat je gelijk dat type bent ofzo, want ik zou al deze outfits gewoon dragen. Ik heb niet echt een type kleding dat ik draag haha. Nou, ik hoop in ieder geval dat jullie dit leuk vinden, doe dan btw even je duimpje omhoog en abonneer mij als je wilt, als je dat nog niet hebt gedaan!

Love, Christa

4 thoughts on “BACK TO SCHOOL – 1ST DAY OF SCHOOL OUTFIT IDEAS”

Leave a Reply

