NIKE / AIR SAFARI

DSCN3074_edited

Halloooooo,

Vandaag ga ik jullie vertellen over mijn nieuwe schoenen. Eigenlijk zijn ze helemaal niet zo nieuw meer, aangezien ik ze op vakantie heb gekocht, en de vakantie al voelt alsof het een eeuwigheid geleden is. Het ging eigenlijk zo: We zouden naar Parijs gaan, en de enige schoenen die ik daarvoor mee had, waren mijn all stars. Ik dacht dat dat wel haalbaar zou zijn, maar als je telkens als je iets van een uurtje loopt, al last van je voeten hebt, besef je toch wel dat het geen goed idee is. Dus in Montpellier, een geweldige stad (ik beveel jullie allemaal om daar heen te gaan), heb ik dit paar weten te scoren. Ik had al heel veel schoenen gezien waarbij mijn ouders zeiden: “En deze dan, deze zijn goedkoop?”. Dan heb ik meestal zoiets van neeeeee. Niet dat ik iets heb tegen goedkope schoenen, dat heeft er niets mee te maken, ik wil gewoon precies de schoenen hoe ik ze in mijn hoofd heb. Soms ben ik een heel irritant persoon. Op het gebied van kleding en schoenen kan ik me gewoon moeilijk aanpassen.
Maar zoals je ziet zijn het deze schatjes geworden. Ze zijn grijs, voor als je dat niet ziet of kleurenblind bent ofzo. Maar dat is dus makkelijk te combineren met zeg maar alles! Heel erg handig. Ze zitten zo lekker. Zo lekker. En ik ben er gewoon heel blij mee. Toen ik in Parijs was, heb ik er gewoon de hele tijd naar gekeken. Ik heb van die momenten dat ik jaloers ben op mezelf maar dan besef dat ik mezelf ben, oke dit is bullshit. Maar wel de waarheid. Dit was zo’n moment. Ik weet niet meer precies hoe de winkel heet. WÊl weet ik dat ze geloof ik 85 euro waren.
Ik ga zometeen lekker een programma kijken over de gevangenis, ik begin daar echt een beetje geobsedeerd mee te worden…
Laat even weten wat jij van deze schoenen vindt en veel plezier met je leven!!

DSCN3075_edited

DSCN3079_edited

DSCN3080_edited

Love, Christa

9 thoughts on “NIKE / AIR SAFARI”

Leave a Reply

