THOSE RAINY DAYS

DSCN3027_edited

Het is bijna herfst en dat maakt me enorm blij.  Vorig jaar heb ik al een ode aan de herfst gedaan op mijn toenmalige blog. Maar het maakt me nog steeds heel gelukkig. Ik zit nu op mijn kamer en had zin om even te laten weten hoe het gaat en dat soort dingetjes. Ten eerste heb ik gisteren mijn nieuwe klerenkast in elkaar gezet. Mijn kamer lijkt nu veel groter en de kast is ook heel handig. Ik denk dat ik een closet tour ga doen en een room tour. Maar ik heb ook nog andere video’s te doen, wel heel erg leuk. Holy shit het regent echt zooo hard op dit moment. Volgens mij was er iets op het journaal dat dit nu normaal wordt, geloof ik. Door de opwarming van de aarde wordt het weer extremer!? Waarom vertel ik dit? Wauw. Mijn vader en broertje zitten nu in het stadion van Go Ahead Eagles. Volgens mij zijn we aan het winnen, maar zij worden desondanks wel zeiknat. Ik niet. Ik zit heerlijk binnen. Net een video gefilmd en nu zit ik een beetje tussen de troep in. Ik ben te lui om op te ruimen. Eigenlijk ben ik ook wel doodmoe. Ik weet niet waarom. Over een week weer naar school. Wat een feest. Maar nu eerst nog even genieten van de regen op mijn raam en de mooie muziek. Over muziek gesproken, het leek me leuk om te delen welke muziek ik luister als het herfst is, of ik wil dat het herfst is. Ik heb een playlist gemaakt op spotify en die staat hieronder.

Lorde is een iets wat ik de laatste dagen erg vaak luister. Ik had haar album Pure Heroine nooit echt geluisterd, maar het is naar mijn mening echt een goed album. Verder zitten er veel van mijn favoriete artiesten in. Het regent trouwens nu niet meer. Maar nu heb ik dus deze site: rainymood.com aangezet en luister ik naar online regen. Jullie hebben het recht om me nu uit te lachen.
Ik hoop dat jullie nog een leuke vakantie hebben en geniet er nog even van! Ik ga mijn kamer maar eens opruimen.

Love, Christa
 

3 thoughts on “THOSE RAINY DAYS”

  1. oH shit je schrijft echt zo leuk!!!! en je bent niet de enigste die Pure Heroine super tof vindt, ik luister er srsly 24/7 naar (no shit to dO))). leuke post zoals altijd :)! xxx

Leave a Reply

