NU WIL IK OOK EEN LONGBOARD

DSCN2946_edited

Hey babe,

Soooo Jiska heeft een longboard. Laatst gingen we ook al longboarden en gisteren ook. Laatst hadden we het ook al gefilmd en gisteren ook. Dus ik heb het in elkaar gezet, en vind het persoonlijk best vet geworden. Longboarden zijn leuk. Ik ga er voor sparen. Jammer genoeg zijn ze wel heel erg duur. Maar het voelt gewoon zo cool om erop door de stad te rijden met de wind door je haren en idk. Het is gewoon leuk. Veel plezier met het kijken van deze video. Like hem alsjeblieft en je kunt me ook gewoon abonneren als je dat nog niet hebt gedaan. Ik hou van jullieeee.

 

Love, Christa

2 thoughts on “NU WIL IK OOK EEN LONGBOARD”

  1. AAAH, superleuk Christa! Je vriendin is echt pro omg, jij kan het ook heel goed! Ik wil echt heel graag een pennyboard en nee, niet omdat het ‘hipsterig’ (lmao loser) over komt maar ik vind skaten heel vet en ik wil het heel graag kunnen!! Maar het probleem is dat ik too afraid ben voor het feit dat ik er af flikker haha. xx

    1. zo voel ik me er ook over ja!! Gewoon doen die dingen. En als je valt, dan heb je even pijn en dan kun je weer verder!! Dat hoort erbij πŸ™‚

Leave a Reply

