PHOTOGRAPHS

 

2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (99)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (309)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (348)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (378)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (389)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (438)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (446)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (572)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (573)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (585)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (614)_edited 2014_ZOMERVAKANTIE_Lunel_et_Paris_Foto_Christa (664)_edited

 

Zoals je ziet, heb ik weer een nieuwe layout. Ik weet niet, ik vond het onhandig worden met al die vakjes. Zo vind ik hem eigenlijk wel super mooi. De afbeeldingen kunnen ook lekker groot, dus dat is ook altijd fijn.

 

Vandaag heb ik wat foto’s voor jullie. Ik heb trouwens een vraagje: willen jullie nog een vlog zien over Parijs of niet? Ik heb namelijk wel beelden, maar ik weet het niet. Maar ja. Ik ga foto’s laten zien van mijn vakantie. Deze foto’s heb ik gemaakt en zijn genomen in steden in Zuid-Frankrijk en Parijs. Ik ben blij met het resultaat, want ik vind ze echt mooi geworden. Ik ga er denk ik een paar uitprinten bij de Hema, kan ik ze aan mijn muur hangen. Ik was trouwens een beetje geobsedeerd met de Eiffeltoren, HIJ WAS ZO GROOT!

Love, Christa

4 thoughts on “PHOTOGRAPHS”

Leave a Reply

