I AM BACK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hey!

Ik ben weer terug uit Frankrijk, het was echt heel erg leuk. Ik heb een heleboel leuke mensen ontmoet en steden bezocht. Nu nog 2,5 weekjes vakantie en dan begint het feest weer. Shit. Ik heb vandaag wel al mijn schoolspullen gekocht, en ik denk dat ik daar nog een shoplog van ga maken.
Parijs was trouwens geweldig. Toen ik de Eiffeltoren zag, had ik tranen in mijn ogen. Serieus. Ik was aan het huilen om een fucking gebouw. Nou eigenlijk kwamen we uit de metro en ik wist niet dat daar de Eiffeltoren stond, en toen was hij ineens ZOOO groot!! Dus ik schrok me dood. Verder was Zuid-Frankrijk ook helemaal geweldig. De camping was heel erg leuk, we stonden op camping bon port. Superleuke mensen en een heel leuk zwembad. Ik heb zoveel lol gehad. Elke avond gingen we voetballen of dansen of weet ik veel, het was gewoon leuk. En warm. Het was elke dag iets van 35 graden, dat is zeker lekker. Alleen ben ik niet bizar bruin geworden, tot mijn teleurstelling. Zeg je dat zo!? naja. Volgend jaar beter. Ik ben btw ook nog naar de Tour de France geweest, in Nimes. Ook heel erg leuk. Er komt binnenkort een filmpje waarin mijn outfits van de vakantie staan en gewoon beelden van de vakantie. Ik ben nu bezig met het bewerken, hij gaat super leuk worden.

Nou, dit was even een update en ik hoop dat je ook een hele leuke vakantie hebt gehad!

Love, Christa

One thought on “I AM BACK”

Leave a Reply

