PRETTY FASHION BOOK

DSCN2091_edited

heeeeee,

Ik heb een nieuw boek. Nou, het is officieel dus niet van mij, maar van de bieb. Maar het is nu tijdelijk van mij. Ik zat laatst in de bieb en zag dat er toevallig een hele kast met modeboeken voor me stond. Dit boek trok gelijk mijn aandacht, ik was meteen verliefd.

Dit boek gaat over, de titel zegt het al: “De modeklassiekers en de iconen die ze onsterfelijk maakten.” Er worden zestien modeklassiekers omschreven en daarna zijn er allemaal prachtige foto’s, van iconen, die hierbij horen. De foto’s zijn echt zo mooi. Ik ben op dit moment bij het mantelpakje en ik vind het gewoon heel leuk om hier in te kijken.

DSCN2093_edited DSCN2095_edited DSCN2096_edited DSCN2097_edited DSCN2098_edited

 

Ik word heel erg blij van het kijken naar deze plaatjes, ze zien er allemaal, nogmaals, heel erg mooi uit.

Stay fabulous.

Love, Christa

 

One thought on “PRETTY FASHION BOOK”

Leave a Reply

