DE LEUKSTE RUGTAS

large

hey,

Het nieuwe schooljaar is al in zicht, en ik wil er eigenlijk niet aan denken. We willen er allemaal niet aan denken, maar het komt eraan. Dus moet ik weer schoolspullen kopen, wat ik wel heel leuk vind. Ik wil stiekem ook graag een nieuwe rugtas. Vorig jaar had ik een handtasding, maar dat vind ik niet meer fijn. Een rugtas is toch wel fijner. Even zorgen dat ik wat geld over heb en dan kan ik een hele mooie kopen. Ik heb even op internet gekeken, en dit zijn mijn favorieten.

ek767-09d_1 ek811-53b_1  21152326_p_l vqucc4i_1 vydrlm3_1

 

Love, Christa

One thought on “DE LEUKSTE RUGTAS”

  1. oeh deze zijn leuk! Bij de Primark heb je ook erg leuke tassen. Ik ben van plan om een nieuwe te kopen, ik ben mijn Eastpak rugtas helemaal zat! Hij is echt veel te klein, jezus! Ik wil wel echt heel graag zo’n rugtas van de Primark maar ben bang dat het niet van goed kwaliteit is…
    En oh ik kan ook echt niet wachten om schoolspullen te kopen! Ik vind dat altijd zo leuk :).

Leave a Reply

