JE VAIS EN FRANCE

DSCN2102_edited

Morgen is het zo ver. Ik ga op vakantie. Lekker naar het mooie Zuid-Frankrijk. Ik heb er zin in. Weer lekker bruin worden en non stop zwemmen. Zuid-Frankrijk is echt prachtig. Ze hebben daar palmbomen en daar word ik erg blij van.

Ik heb trouwens echt letterlijk alles meegenomen. Al mijn kleren. Oke, niet alles. Maar wel enorm veel. Zo heb ik in ieder geval genoeg. Trouwens, ik heb wat dingen alvast geblogd, dus ik ben niet volledig offline. Een paar berichten zullen de komende tijd (als het goed is) verschijnen. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden! Omg, ik ben helemaal zenuwachtig voor morgen. Ik weet niet waarom. Nou, misschien wel. Een hele nieuwe omgeving, best ver van huis. Ik vind dat gewoon eng. We gaan trouwens ook naar Parijs, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Super veel zin in.

Voor degenen die thuisblijven. Maak er wat van! Doe iets leuks. En voor degenen die weggaan: Veel plezier!!! Ik zal het leuke Nederland missen! Bye babeeeessss

Love, Christa

2 thoughts on “JE VAIS EN FRANCE”

Leave a Reply

