IK GA NAAR 5 SECONDS OF SUMMER

IlluminatiWatcherDotCom-5-Seconds-of-Summer-Moloch-horns-4

Hey!!

Vandaag was een leuke dag. Vanmiddag kwam Jiska en hebben we de hele middag een filmpje gemaakt, waar ik persoonlijk best trots op ben. Ik vind hem echt leuk geworden. Ik gooi hem waarschijnlijk woensdag online, maar ik moet het wel even plannen.
Net gingen we naar Deventer op stelten. Isis en ik hebben twee voorstellingen gezien, een met een man op een graafmachine, die was echt heel erg mooi. De man en de machine zouden één moeten zijn ofzoiets, het was prachtig. Ook was er een voorstelling met witte mensen die hun eigen kleding opbliezen tot grote ballonnen poppetjes ofzoiets. Ook wel indrukwekkend, maar daar was het veel te druk.

MAAR, IK GA NAAR 5 SECONDS OF SUMMER. Vorige week hadden Loes en ik het er al over dat we hierheen wilden. Ik wist eigenlijk gisteren ook wel dat de kaartverkoop vandaag zou starten, maar het was gewoon heel erg druk, dus ik dacht dat het niet zou lukken. Maar vanochtend, een uur nadat de kaartverkoop was gestart, besloten we toch kaarten te kopen. Doordat de kaartverkoop al was gestart, kregen we wel slechtere kaarten. We hadden nog best wel goede kaarten kunnen hebben, maar toen hield de site van de bank ermee op… Maar, we hebben toch kaarten!! Ze zijn best wel slecht, maar ik klaag niet. WANT WE ADEMEN DEZELFDE LUCHT.

Even voor de duidelijkheid: 5 seconds of summer, ofwel 5sos, is een Australische poprockband. Enorm leuk. De band bestaat uit: Luke, Calum, Micheal en Ashton. Ze zijn zo leuk. De muziek maakt me heel erg vrolijk en hun hoofden ook. De kaartjes waren 40 euro en ik zit achter in de hoek, op de tweede ring. Lol. Maar ik ben heel erg blij, want het wordt echt een leuk feestje. Mijn favoriete liedjes zijn: Voodoo Doll, Don’t Stop, Unpredictable en She Looks So Perfect. Eigenlijk moet ik de rest nog wat aandachtiger gaan luisteren, zodat ik straks alle tekst ken. Ik heb er in ieder geval super veel zin in!

Love, Christa

3 thoughts on “IK GA NAAR 5 SECONDS OF SUMMER”

  1. OMIJNGOD IK GA OOOK!! IK wou eerst vet graag in vak B maar die rij van B was helemaal uitverkocht, toen hadden we de tweede ring geprobeerd maar die was ook helemaal uitverkocht en dus bleef de derde ring over (gvd)! Ik zit in vak 206 stoel 201! Ik ben zooooo blij omijngod ♥♥♥. Ik ben echt helemaal gek op: Unpreditable, Good girls, Disconnected en Kiss me Kiss me!!

Leave a Reply

