SHOPLOG AMSTERDAM

amsterdammmm

 

hey,

pfoe, het was een superdrukke week. Gisteren waren we de hele dag in Amsterdam en hadden we in de avond het afscheid van school. Ik heb de hele week gevlogd, dus die komt binnenkort online, maar eerst deze shoplog van mijn aankoopjes in Amsterdam. Veel kijkplezier, like en abonneer!!


Hierna heb ik dus weer een feestje. Serieus, het houdt niet op. Ik word doodgegooid met feestjes haha. Daarna ga ik lekker naar bed want ik voel me best wel ziek oops.

Love, Christa

 

One thought on “SHOPLOG AMSTERDAM”

Leave a Reply

