MIJN URBAN OUTFITTERS WISHLIST

Heey,

Ik heb op dit moment alleen maar feestjes, het is super druk, maar super leuk! Zo meteen moet ik mijn boeken inleveren en daarna zal ik maar even mijn kamer op gaan ruimen, want het is een grote teringzooi.

Urban Outfitters vind ik echt een geweldige winkel. Donderdag gaan we naar Amsterdam, dus dan ga ik er zeker weer heen. Een beetje jammer is het wel dat het enorm duur is, maar voor de rest is het allemaal zooo leuk!! Ik had daarom dus bedacht om een wishlist te maken en die met jullie te delen, want het is gewoon zo leuk. Oke ik sla door. Maar het is gewoon heel erg leuk. Hier is mijn wishlist:

collaagggeeecollaaggeee

Dit waren ze. Er zijn nog veel meer leuke dingen hoor. Maar dan moest ik bijna alles in mijn wishlist doen, en dan was deze post toch iets te lang geworden. Nu moet ik gaan opschieten en al mijn boeken gaan pakken en op goede volgorde leggen! Dus, bye cutie pie.

Love, Christa

2 thoughts on “MIJN URBAN OUTFITTERS WISHLIST”

Leave a Reply

